Saturday, June 25, 2011

Kamion - 6/24/11-i post

Hát nem lett olyan laza az előző nap vége, fél tízig bent szenvedtünk, mire az ágyamhoz értem, már élni alig tudtam.

Ma reggel le lettem egy kicsit szidva (+ szopatva némi melóval), mert nem 6:30ra mentem.
Ezután kifejtettem a főnöknek, hogy mennyire nem értek egyet a hajnali munkakezdéssel, mert 7:30ig nagyjából semmit nem csinálunk 2 doboz és 2 kuka kiürítésén kívül -.- majd pedig kértem extra time-offot, mivel a szabadnapom szombaton van, és akkor mindenki 10re megy dolgozni vagy később, + van külön szabadnapjuk és nekem is jól esne egy külön nap, amikor nem kell hajnalok hajnalán munkába állnom.
 Azt mondta yo majd meglátjuk.
Találtam egy kipát, majd fotózkodni kéne vele - csak a poén kedvéért :D
Nemrég rángattak vissza dolgozni, mert megjött egy kamionnyi cucc és át kéne venni, szóval mehettem (most végre pakolás helyett) számolni a dobozokat.
De ki voltak akadva, hogy hol vannak az oroszok + a többiek, mert olyanok pakoltak, akiknek elvileg nem az a dolga...
Egy dobozt nem találtam, szóval hagytam egy memo-t a főnöknek, hogy nem találtam meg - vagy megtalája vagy megoldja :D
Elrendezgetni már nem volt kedvem, úgy kell a munkához állni, hogy más is odaférjen + akkor mit fogok csinálni később takarítás vagy doboz szétszedés helyett? :P

Már csak egy rész van hátra a Game of thrones-ból, nagyon jó, muszáj megvennem a könyvet.
Művelnem kell valahogy az angolt, mert a munkatársak nem beszélnek, inkább mutogatnak, és oroszul beszélnek. kb 5× el kell mondanom, hogy nem értem, és akkor végre képesek kinyögni azt a 3-4 szót :@

No comments:

Post a Comment