Thursday, August 11, 2011

Alig van egy hét hátra

Hihetetlen, hogy már csak kb 7 nap és indulok Los Angelesbe :S
Az elmúlt egy hét alatt történt egy s más, de inkább most írok le mindent egyben.
Megvolt a tábor utolsó nagy bulija egy hete ( a Panthers Paw nevű becsületsüllyesztőben), utána mentek haza a gyerekek, majd a counselorok. Vasárnap pedig az egyik szobatársam, aki nagy valószínűséggel lenyúlta a Kindle-m miközben dolgoztam, és csak délután vettem észre, mikor használni akartam... Lementem az irodába, közöltem mi a helyzet, aztán azt mondták nézzük át a maradék 2 orosz cuccát, akik hétfőn mennek és ha nem lesz meg, kapok egy újat, de ha nem jön meg mire megyek el, akkor az árát kapom meg - rendesek ezek a zsidók mégiscsak :D
Azóta várok. A héten kipróbáltam a teniszt, tegnap pedig a falmászást, utóbbi jobban ment, szóval lehet, hogy ma is megyek és/vagy felveszem tesinek egyetemen :P

No comments:

Post a Comment