Sunday, June 19, 2011

Father's day

Napok óta ez megy a radóban, hogy mivel lepjék meg a boldog apukákat, de nem tudtam, hogy ez van / mikor van. Mint most megtudtam június harmadik vasárnapja az apák napja.
Péntek reggel elmentünk elintézni a Social Securityt,
Tegnap, a szabadnapomon akartam írni, de inkább elmenünk végre a csajokkal a felső tóhoz. Érdekesek a halak, nagyon kíváncsiak, bármi beleesik a vízbe, egyből megjelenik vagy 5 hal és kíváncsian várják, hogy mi fog történni. ha elég kicsi dolog az pl nem egy kéz vagy egy láb, egyből ráharapnak - be vannak etetve biztos, hogy a gyerekeknek legyen sikerélménye is.
Aztán nem sokkal később jött a szokásos délutáni eső és vissza kellett menekülni az eső elől.
Próbáltam írni, de nem volt net, így mára maradt.
Tegnap alig volt valami a Shabbat miatt, mindenki ment vallásoskodni, viszont a tó megkerülése után puskák hangját hallottam, elmentem megnézni a forrást, és rátaláltam végre a lőtérre, majdhogynem a szomszédban :P
Én papír lőlapra lőttem, de az amcsik menőn tolják, negyeddollárosra.
to be continued...

No comments:

Post a Comment