Tuesday, July 19, 2011

Beszarás Vala

Tegnap este majdnem kirúgtak egy csajt, mert műzlit próbált kicsempészni az egyik counselornak.
A helyzet annyira komoly volt, hogy már az új beosztásba se került bele a csaj, és végig sírta az estét. Reggel még dolgozott, aztán kiderült, nem kell hazamennie, csak a konyhából rakják ki lósz@rt pakolni az istállókhoz.
Tegnap este kellett a konyhai meetingen döntenünk, hogy hogyan kérjük a fizunkat, én rámentem a csekkre, aztán majd lesz valami, max nyitok egy bankszámlát és rápakoltatom vagy valami ilyesmi, nem szeretek sok pénzt magamnál tartani, még otthon sem.
Elmagyarázta a Patrik, a kisfőnök, hogy max $300-at kaphatunk kp-ben a többit vagy csekk vagy bankszámla, na ezt nem tudta felfogni az hülye orosz srác ötödjére se, pedig a végén már oroszul mondták neki...

Aztán kitalálták az oroszok, hogy de én a mai napot már pedig bent fogom tölteni a mosogatóban és most a másik fog kijönni. Hiába mondtam nekik, hogy de nem így lesz, nem hittek nekem. Ma reggel belibbentem hétre dolgozni, közöltem mi a szitu, és a konyhafőnök nemes egyszerűséggel kiröhögte :D
Egy órával később jöttek a többiek (min 30 perc késéssel) és még ők akartak keménykedni, hogy én déltől bemegyek. Közöltem, hogy nem, és hogy nekik kell beszélni a nagyfőnökkel, ha akarnak valamit kavarni és nem nekem azért, hogy ne változzon semmi.
De nyugodt vagyok, mert az összes szakács engem akar kint látni maga körül nem az oroszokat...

Ezen kívül elmaradt még némi papírmunkám, azt leadtam a health centerben, és egyből vettem is fel $30 előleget :P Aztán még megkérdeztem, hogy elköltözhetünk-e az oroszoktól, és hát persze, már csak egy üres kabint kell találnunk.

No comments:

Post a Comment