Monday, July 18, 2011

A return to normalcy

Tegnap megse kellett kibirnom  az egesz napot a mosogato reszlegben, mert mielott bealltam volna dolgozni, meg elmentem vacsizni. Utana pont szembejott velem a nagyfonok, a tulaj felesege. Csak annyit mondtam neki, hogy nem tetszik nekem ott bent meg hogy mennyire megkavartak keleti munkatarsaink a kaksit, hogy kinek hova merre kellene mennie, stb... + megkerdeztem, hogy holnap (vagyis ma) mar ugye kint leszek - azt mondta, hogy mindenkepp, az a dolgok rendje. 5 perccel kesobb jott vissza es kozolte, hogy mostmar kint dolgozom porterkent, en meg csak neztem mint szamitaselmelet ZH-n :D

Az oroszok meg kemenykedni akartak, es magyarazkodni, de a fonok megmondta, hogy fogjak be es menjenek dolgozni. Ezutan probalkoztak a konyhafonoknel, viszont ott sem sikerult, mert az megmondta, hogy a nagyfonok szava a szent :D
Nekem meg azt, ha megegyszer megprobalnak akar megfenyegetni, akar egy ujjal hozzamernek, masnap reggel mennek haza.
Ezutan az osszes fekete szakacs jott boldogan hozzam, hogy dejo, hogy kijottem + hallottam egy kiseloadast az egyiktol 10 percben, hogy alljak a sarkamra mert sokkal jobb vagyok naluk es en beszelem a legjobban a nyelvet, szoval nekem kene a fonokuknek lennem..

Ma eddig jott ket kamion, de egyszeruen mar nincs hova pakolnunk a cuccot, van emibol eddig is vegtelen sok volt, de meg rendelt a nagyfonok...
Muszaj rendet raknunk a hutokben meg kipakolni, mert nem ferunk - ezert aztan nagyjabol nincs szunetunk, reggelizni se volt idom, mert pont akkor jott az elso kamion, mikor leultem volna enni.

No comments:

Post a Comment