Sunday, July 3, 2011

Hendo

Eddig nem nagyon volt miről írni, egyszerűen semmi sem történik :D
Tegnap viszont bementunk a városba. A lányok stoppolni akartak mindenáron... Viszont szerencsére nem került rá sor, mert még ki se tettük a lábunkat a táborból már kérdezte valaki, hogy merre megyünk, ő is arra megy szóval kirak minket a Main streeten, - tökéletes :)
A fő utca mint kb Szegeden a Kárász utca, annyi különbséggel, hogy itt középen autók is mennek.

Érdekes, hogy sok üzlet előtt medve cégér van :D



Ettem még egy giga fagyit, pedig csak a medium méretet kértem, ígyis kb akkora volt, mint a fejem.

Úgy volt, hogy este visszamegyünk még egy "all you can eat" étterembe, ahol $15-ért annyit ehetünk, amennyi belénkfér :P De kicsit átalakult a program, így végül a kondiban kötöttem ki, amit lehet, hogy folytatni is fogok az elkövetkező néhány hétben, mert mint kiderüllt egy pöppet kijöttem a formából.

2 comments:

  1. A villanykaros pulcsim meg a táborban maradt + amúgy is rámrohadt volna a nagy melegben :D

    ReplyDelete
  2. De ki az a csinos lány? (nem a medvére gondoltam:)
    P

    ReplyDelete