Sunday, July 10, 2011

Asheville

Már megint egy hete nem írtam. Igazából nem sok említésre méltó dolog történik hétköznap, az a pár sor amit írnék, meg kimegy a fejemből.
Véget ért az első négyhetes turnus, a gyerekek nagyrésze péntek reggel hazament.
Sok gyereknek kell utaznia órákat repülővel, mert a szülők éppen valahol az ország vagy épp a világ másik végén nyaralnak. Ez kb úgy néz ki, hogy a runner kiviszi a reptérre, és van egy lista a stewardesseknek, hogy mikor kivel lesz a kölyök, átszállásoknák ki fogja tovább kísérni, és a végén ki veszi fel, mikor cserélnek, még ID-t is ellenőriznek.
Pénteken kezdődött a gyerekek nélüli intersession, ami hatalmas takaírtást jelentett számunkra + egy kis lazulást.
Pénteken kipucoltunk mindent, a főnök annyit kért, hogy minden legyen rendben, Vasárnapra a To-Do listünkbe beírta, hogy Everything needs to be PERFECT!  :D

Tegnap volt busz Ashevillbe, ami a szomszéd város után lévő kicsit nagyobb város :D
10kor indultunk reggel, és ötkor indultunk vissza.
Körbejártuk a belvárost, a lány többség miatt be kellett menni minden második boltba...
Ettünk pizzát - végre valami nem kóser kaja, sajt + hús + bacon :P
Az üditő min. fél liternél kezdődött :)
A számla végén még külön ott szerepelt a borravaló 19%

Csütörtökön új társam volt, mert akivel általában vagyok szabadnapon volt, és az egyik másik orosz rinyált korábban a főnöknek, hogy szeretne kijönni a mosogatásból.
Ezért ő volt a beugró ember.
Mondtam neki, hogy mit csináljon- a dobozokat lapítsa ki és vigye a papíros konténerbe..., de közölte, hogy azt nem szereti és segítsek neki, mikor másik 100 dologgal nyagattak bent és azt se tudtam merre menjek.
Végül elvitte őket egészben, a karbantartó meg meglátta és elég dühösen kereste, majd közölte vele, hogy akkor most bemászik és kiszedi :D
Aztán este elvileg a felét kellett volna megcsinálnia a konyhai cuccoknak, mert kiadtam neki, hogy mosson fel, de ő azt sem szereti, szóval akkor 5 perc alatt sikerült felfognia kézzel lábbal mutogatással, hogy mindennek a felét. Köcsög módon megcsinálta a harmadát, majd közölte, hogy ő végzett és lelép, hiába mondtam neki, hogy ne tegye, és dolgozzon.
30 percig még csináltam a saját és az ő otthagyott munkáját - nem törli le az asztalt mert koszos...
Ezután szépen meglátogattam a konyhafőnököt, hogy nem akarok vele mégegyszer dolgozni.
Mondta, hogy majd reggel beszél vele.
Ezután kb éjfélkor jelent meg a kabinnál és elkezdett keménykedni és ordítani, hogy én mit mondtam, meg hogy megver. Üssön meg és másnap reggel megy haza...
Pénteken a nagy takarításban még összeveszett a tulaj feleségével is, hogy ő nem csinálja azt, amit mondott neki, majd este megkérdeztem azt akivel összeveszett, hogy tudja-e, hogy otthagyott - ó, nem tudta.
Szóval egyelőre úgy néz ki, ha találnak valakit (és miért ne tennék) akkor megy haza, mondjuk azt nem tudom, hogy ő tudja-e. :D

1 comment: