Thursday, June 16, 2011

Worst day so far...

A tegnap erdekesen alkult, mar delelott felk*rtak az agyam az oroszok.
 Epp tele a kezem, mert viszem ki a legnehezebb cuccot a kis hand truckkal, a csaj meg jon oda, hogy segitsek. Kerdem mit kene, erre elkezd ott nekem activityzni, es mutogat, hogy menjek vele - jo leraktam ami a kezembe volt, es megneztem. Hat mint kiderult, vegezzem el az o munkajat, es vigyem ki a kis kukat a dining hall-bol, amibe a gyerekek ontik a megmaradt tejet meg muzlit, mondom lassa milyen jofej vagyok, elviszem az egyiket, ugyis csak ra kell dobni a masik tetejere es pont arra megyek. Mikor visszaertem harman ott alltak mellette es neztek, hogy majd en kiviszem... Mondtam, hogy azert mindennek van hatara, az nem az en melom kivinni, oldjak meg, erre ott vitaztak velem, mert nem akatak felfogni, hogy az nem az en dolgom, ezt kulon ki is emelte a fonok, lehet tudni kellene angolul. :@
 Aztan szerencsere eljottem szunetre. Mikor visszamentem, kiadtak, hogy takaritsam mar le a masik grillt is, amit eddig mindig munkatarsam csinalt. Jo nekialltam, persze forro volt, mert akkor kapcsoltak ki es pakolnom kellett ra a jeget a jeg automatabol, de meg fel volt b*szva az agyam, erre a masik orosz csaj meg lecsukta nekem a tetejet a jeg tarolonak, mikor latta, hogy kb 3 masodpercenkent ott fordulok meg, de kozolte, hogy az a szabaly... en meg mondtam, hogy nem erdekel, nem fogom mindig nyitogatni, aztan a kovetkezo kornel meg a jegpakolo lapat volt a baja, hogy miert nem teszem vissza melle a kis taroloba - de mindez tomondatokban, mert nem igazan beszel angolul  (mondjuk akkor nem ertem, hogy akar angol tanar lenni)
En meg kb leosztottam a francba, hogy hagyjon beken a baromsagaival, es hagyjon dolgozni, mondjuk nem tudom mennyire ertett meg - bar a hangsuly es a hangero szerintem tudtara adta a lenyeget :D :D
Mindezek utan keso delutan meg leszakadt az eg is, de annyira, hogy beaztunk es a fel konyha vizben uszott, kint meg esett a golflabda nagysagu jeg, tokeletes megkoronazasa egy mar eleve szar napnak.
Este meg el kellett keseritenem szobatarsamat, hogy a telefon amit talalt nem fog mukodni otthon, mert nem gsm alapu, hanem wcdma (verizon...), de azert leellenoriztek, es tenyleg nincs benne sim kartya :D

No comments:

Post a Comment