Sunday, July 17, 2011

minden

Na most lett elegem az osszes rohadt orosz kocsogbol, eddig kb 2.5 orat kellett mosogatnom - a vilag legszarabb munkaja, ennel mar csak a szarban turkalas lehet rosszabb. kb 1.5nm-en kell allnom es pakolnom a mosogatogepet, mikozben vagni lehet a vizet korulottem....
mindez azert, mert annak az orosz kocsognek nem tetszik, akit egy hete kiakarnak rugni, csak nem talaltak helyette mast erre a maradek 3 hetre, es meg o hisztizik :@
Am a heten nem sok dolog tortent, megint a hetvegere koncentralodott minden.
Pentek este vettem telefont, mostmar vegre tudok a taborban is telefonalni, mondjuk Dani nem volt hajlando felvenni... :D

Tegnap negyunknek volt szabadnapja, es mivel Norinak a gatekeepernek ez volt az elso, kaptunk sofort is, rendes soforszolgalattol. Es egy mini limot, csak kar, hogy  a sofor kocsog volt...
Valami ilyesmi volt az a Lincoln is:
Ashevilleben eltoltottunk 1.5-2 orat, utanna buszoztunk a repterig, ahol at kellett volna szalnunk, de iszonyat nagy makunk volt, es mashogy jutottunk el Hendersonvillebe, de azt majd egyszer elmondom.
Ott kajaltunk amcsi mekiben, itt ugy mukodik a pia, mint a KFCben otthon, hogy te magad toltod ujra a poharad es van Dr Pepper + Powerade is meg minden, es a spec kaja is csak $5 volt.
ezutan atmentunk a szomszed Krispy Kreme fankoshoz, es vettunk egy tucat fankot, mindenkinek jutott harom, es az almas az valami isteni volt, es a 12 darab csak valami $7.5 volt, mert nem a simat vettuk, hanem valogattunk, ( a sima csak $7 / 12db)
Ezutan meg megneztuk a Harry Potter utolso reszet - meg jo, hogy nem vagyok fan, ezert mondhatom, hogy egynek nem volt rossz.

Most meg segitettem a konyvtaros csajnak, a helyi valami kis helyi szorolapot magyarra leforditani :P

3 comments:

  1. http://goo.gl/l8BbT - csak arra kell, hogy a táborban, meg az usában tudjam használni, Mo-n úgyse tudom

    ReplyDelete
  2. Jahogy jaaa. Ertem. Enmeg jelentem vegre beleptem az okostelo tulajdonosok koze. Samsung Galaxy S :P

    Ja amugy Szabo Peti voltam.

    ReplyDelete